Trasy wielopunktowe - nowa możliwość w SafeConnect

Scris de: Sample HubSpot User in data de: 2020-08-14 11:05:13

connect-roadmap_1

SafeConnect to moduł opracowany przez SafeFleet w celu ułatwienia komunikacji dyspozytorów i menedżerów floty z kierowcami. To wydajne narzędzie integrujące portal SafeFleet z popularnym programem WhatsApp, pozwalające na przesyłanie zoptymalizowanych tras z platformy SafeFleet do kierowców za pośrednictwem WhatsApp.

Aby pomóc menedżerom flot i kierowcom w tym skomplikowanym czasie, wprowadziliśmy niedawno nową funkcję w module SafeConnect.

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat nowej funkcjonalności - wielu miejsc docelowych - i sposobu, w jaki usprawnia to operacje we flocie.

Odkryj trasy wielopunktowe dzięki SafeConnect

W module SafeConnect można teraz stworzyć trasę z wieloma miejscami docelowymi i wysłać ją do kierowcy w formie zadania. Ta funkcjonalność jest bardzo przydatna na przykład w firmach dystrybucyjnych lub logistycznych, gdzie kierowcy muszą odebrać towar z określonej lokalizacji, a następnie dostarczyć go w inne miejsce.

Definiowanie zadań obejmujących wiele miejsc docelowych jest możliwe bezpośrednio ze strony „Aktualne pozycje” platformy SafeFleet, wykonując poniższe czynności:

1. Jak utworzyć nową trasę

Przygotowanie zadania, które zawiera wiele miejsc docelowych, rozpoczyna się od utworzenia nowej trasy, klikając dowolny punkt na mapie lub wyszukując na mapie początkowy punkt zainteresowania (POI).

image7-1Zacznij trasę od dowolnego punktu na mapie

 

image10Zacznij trasę od zdefiniowanego punktu zainteresowań POI

 

2. Jak dodać punkt pośredni w trasie

Po nazwaniu nowej trasy należy dodać do niej pośrednie punkty szczególne. Można to zrobić, wybierając punkt szczególny, a następnie klikając opcję „Włącz do trasy” z menu obok.

image12-1


Trasa będzie wyglądać następująco.

image19

 

3. Jak dodać punkt końcowy trasy

Zakończenie trasy nastąpi po wybraniu punktu końcowego, którym musi być POI, a następnie zapisaniu zdefiniowanej trasy.

Po wybraniu końcowego punktu POI należy kliknąć opcję „Dodaj do trasy” w menu.

zoptymalizowanych tras 1

Trasa zostaje zapisana przez kliknięcie przycisku “Zapisz” na dole okna.

zoptymalizowanych tras 2


4. Jak utworzyć zlecenie dla zdefiniowanej trasy

Kolejnym krokiem jest utworzenie zlecenia dla kierowcy, korzystając z wcześniej zdefiniowanej trasy. Aby to zrobić, musisz wyszukać tę trasę za pomocą funkcji „Wyszukiwanie trasy” na stronie z aktualnymi pozycjami.

zoptymalizowanych tras 3

Po znalezieniu żądanej trasy kliknięcie opcji „Utwórz nowe zlecenie” w jej menu otworzy okno konfiguracji nowego zadania nawigacyjnego.

zoptymalizowanych tras 4

5. Jak przypisać nowe zlecenie

Aby przypisać określone w poprzednim kroku zlecenie określonemu kierowcy, należy kliknąć w odpowiednie zlecenie, następnie przycisk Przypisz i wybrać odpowiednie auto.

zoptymalizowanych tras 5


6. Jak kierowca akceptuje nowe zlecenie

Kierowca otrzyma zlecenie za pośrednictwem wiadomości na WhatsApp i ma możliwość odrzucenia lub zaakceptowania nowo przydzielonego zadania, klikając w otrzymany link.

7. Link z trasą bezpośrednio w Whatsapp

Po przyjęciu zlecenia kierowca otrzymuje za pośrednictwem WhatsApp łącze nawigacyjne do Google Maps, które zawiera wiele miejsc docelowych. Status zadania zmienia się również w portalu SafeFleet.

Korzystanie przez kierowcę z rozwiązania nawigacyjnego Google Maps, które jest bezpłatne, ogranicza nas do maksymalnie 10 punktów zawartych w każdym przesłanym zadaniu. Klienci, którzy chcą wysłać kierowcy więcej niż 10 punktów za zadanie, muszą zakupić dodatkowe licencje na profesjonalne oprogramowanie nawigacyjne dla kategorii używanych pojazdów (np. Sygic Trucks).

W przypadku klientów korzystających z aplikacji nawigacyjnej innej niż Mapy Google można utworzyć połączenie na żądanie, aby łącze nawigacyjne można było zintegrować z tym oprogramowaniem.

8. Nawigowanie i odświeżanie w trakcie drogi do punktu docelowego

Kierowca korzysta wówczas z nawigacji zakręt po zakręcie do wszystkich miejsc pośrednich, aż do ostatniego przystanku. Przez cały ten czas może zmieniać stan zadania (dostępne, przerwa w wykonaniu itp.) Bezpośrednio z interfejsu mobilnego, przekazując w ten sposób dyspozytorowi rzeczywistą sytuację w terenie.

9. Ukończenie trasy

Po zakończeniu trasy kierowca może przesłać i wysłać dokumenty do dyspozytora za pośrednictwem WhatsApp.

W raporcie „Aktywność nawigacyjna” w Portalu SafeFleet dyspozytorzy mogą zobaczyć wszystkie zadania utworzone w określonym przedziale czasu, a także czas trwania każdego wykonania.


Porozmawiajmy dalej! Skontaktuj się z nami i zobacz, jak nasze nowe rozwiązanie pasuje do Twojego biznesu i jakie korzyści może przynieść.

New call-to-action

 

Zapisz się na bloga

Ostatnie artykuły

Popularne artykuły