Trasy wielopunktowe - nowa możliwość w SafeConnect

Scris de: Sample HubSpot User in data de: 2020-08-14 10:05:13

connect-roadmap_1

SafeConnect to moduł opracowany przez SafeFleet ułatwiający komunikację dyspozytorów i menedżerów floty z kierowcami. 

Aby pomóc menedżerom flot i kierowcom w tym skomplikowanym czasie, wprowadziliśmy niedawno nową funkcję w module SafeConnect. To wydajne narzędzie integrujące portal SafeFleet z popularnym programem WhatsApp. Pozwala na przesyłanie zoptymalizowanych tras z platformy SafeFleet do kierowców za pośrednictwem WhatsApp. 

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat nowej funkcjonalności - wielu miejsc docelowych - i sposobu, w jaki usprawnia to operacje we flocie.

Odkryj trasy wielopunktowe dzięki SafeConnect

W module SafeConnect można teraz stworzyć trasę z wieloma miejscami docelowymi i wysłać ją do kierowcy w formie zadania. Ta funkcjonalność jest bardzo przydatna na przykład w firmach dystrybucyjnych lub logistycznych, gdzie kierowcy muszą odebrać towar z określonej lokalizacji, a następnie dostarczyć go w inne miejsce.

Określanie zadań obejmujących wiele miejsc docelowych jest możliwe bezpośrednio ze strony „Aktualne pozycje” platformy SafeFleet. W tym celu należy wykonać poniższe czynności:

1. Jak utworzyć nową trasę

Przygotowanie zadania, które zawiera wiele miejsc docelowych, rozpoczyna się od utworzenia nowej trasy - klikając dowolny punkt na mapie lub wyszukując na mapie początkowy punkt zainteresowania (POI).

image7-1Zacznij trasę od dowolnego punktu na mapie

 

image10Zacznij trasę od zdefiniowanego punktu zainteresowań POI

 

2. Jak dodać punkt pośredni w trasie

Po nazwaniu nowej trasy należy dodać do niej pośrednie punkty szczególne. Można to zrobić, wybierając punkt szczególny, a następnie klikając opcję „Włącz do trasy” z menu obok.

image12-1


Trasa będzie wyglądać następująco:

image19

 

3. Jak dodać punkt końcowy trasy

Zakończenie trasy nastąpi po wybraniu punktu końcowego, którym musi być POI, a następnie zapisaniu zdefiniowanej trasy.

Po wybraniu końcowego punktu POI należy kliknąć opcję „Dodaj do trasy” w menu.

zoptymalizowanych tras 1

Trasa zostaje zapisana przez kliknięcie przycisku Zapisz” na dole okna.

zoptymalizowanych tras 2


4. Jak utworzyć zlecenie dla zdefiniowanej trasy

Kolejnym krokiem jest utworzenie zlecenia dla kierowcy, korzystając z wcześniej zdefiniowanej trasy. Aby to zrobić, musisz wyszukać tę trasę za pomocą funkcji „Wyszukiwanie trasy” na stronie z aktualnymi pozycjami.

zoptymalizowanych tras 3

Po znalezieniu trasy kliknięcie opcji „Utwórz nowe zlecenie” w jej menu otworzy okno konfiguracji nowego zadania nawigacyjnego.

zoptymalizowanych tras 4

 

5. Jak przypisać nowe zlecenie

Aby przypisać określone w poprzednim kroku zlecenie określonemu kierowcy, należy kliknąć w odpowiednie zlecenie, następnie przycisk „Przypisz” i wybrać odpowiednie auto.

zoptymalizowanych tras 5

 


6. Jak kierowca akceptuje nowe zlecenie

Kierowca otrzyma zlecenie za pośrednictwem wiadomości na WhatsApp. Ma możliwość odrzucenia lub zaakceptowania nowo przydzielonego zadania, klikając w otrzymany link.

7. Link z trasą bezpośrednio w Whatsapp

Po przyjęciu zlecenia kierowca otrzymuje za pośrednictwem WhatsApp łącze nawigacyjne do Google Maps, które zawiera wiele miejsc docelowych. Status zadania zmienia się również w portalu SafeFleet.

Korzystanie przez kierowcę z rozwiązania nawigacyjnego Google Maps, które jest bezpłatne, ogranicza nas do maksymalnie 10 punktów zawartych w każdym przesłanym zadaniu. Klienci, którzy chcą wysłać kierowcy więcej niż 10 punktów za zadanie, muszą zakupić dodatkowe licencje na profesjonalne oprogramowanie nawigacyjne dla kategorii używanych pojazdów (np. Sygic Trucks).

W przypadku klientów korzystających z aplikacji nawigacyjnej innej niż Mapy Google można utworzyć połączenie na żądanie, aby łącze nawigacyjne można było zintegrować z tym oprogramowaniem.

8. Nawigowanie i odświeżanie w trakcie drogi do punktu docelowego

Kierowca korzysta wówczas z nawigacji zakręt po zakręcie do wszystkich miejsc pośrednich, aż do ostatniego przystanku. Przez cały ten czas może zmieniać stan zadania (dostępne, przerwa w wykonaniu itp.) Bezpośrednio z interfejsu mobilnego, przekazując w ten sposób dyspozytorowi rzeczywistą sytuację w terenie.

9. Ukończenie trasy

Po zakończeniu trasy kierowca może przesłać i wysłać dokumenty do dyspozytora za pośrednictwem WhatsApp.

W raporcie „Aktywność nawigacyjna” w Portalu SafeFleet dyspozytorzy mogą zobaczyć wszystkie zadania utworzone w określonym przedziale czasu, a także czas trwania każdego wykonania.


Porozmawiajmy dalej! Skontaktuj się z nami i zobacz, jak nasze nowe rozwiązanie pasuje do Twojego biznesu i jakie korzyści może przynieść.

New call-to-action

 

Topics: safeconnect, miejsce docelowe, trasa wielopunktowa, whatsapp, kierowca

Zapisz się na bloga

Ostatnie artykuły

Popularne artykuły